Tuesday, August 4, 2009

Hutang sudah dibayar

I'm tagged by Jane

1. Bekas kekasih saya adalah:*semuanya engineer, hubby kalau baca jangan kecil hati, sebab I dah pilih u*

2. Saya sedang mendengar:estranged ni tengah melalak, bingit.

3. Mungkin saya patut:tidah terus give up sepanjang masa.

4. Saya suka:Berborak dan berjalan-jalan dengan my other half.

5. Sahabat-sahabat baik saya:adalah semua dari alam persekolahan dan universiti *normal*

6. Saya tak faham:kenapa subjek econometric sangat susah

7. Saya kehilangan: mimpi-mimpi saya.

8. Ramai yang berkata:saya bermuka kelat..hahahah

9. Makna nama saya: yang mahir, yang cerdik *alhamdulillah*

10. Cinta itu adalah:sesuatu yang sempurna

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:memandu pulang dari tempat kerja

12. Saya akan cuba:siapkan slide untuk presentation khamis ini.

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud: selama-lamanya.

14. Telefon bimbit saya:Nokia murah & bagus. sudah membeli hp baru yang lebih canggih, tapi saya menghilangkannya, maknanya jodoh saya memang dengan hp murah sahaja.

15. Bila saya terjaga dari tidur:tanya hubby pukul berapa, dah subuh ke belum?

16. Saya paling meluat apabila:orang yang beraksi gedik melampau.

17. Pesta/Parti adalah:tidak pernah menghadiri kecuali parti harijadi.

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:bukan seorang 'petlover'

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:di zaman degree

20. Hari ini:sgt bosan sbb data research tak jumpa cari

21. Malam ini saya akan:update slide

22. Esok pula saya akan:Ke GSO, urusan subject

23. Saya betul-betul inginkan: segala cita-cita dan impian saya tercapai.

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:tidak bermaya.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:Pusat membeli belah.

26. Makanan Barat atau Jepun:Barat.

27. Bilik yang terang atau gelap:suam-suam kuku.

28. Makanan segera adalah:membazir duit.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?tak demam.

30. Siapa yang anda mahu tag? semua kawan-kawan saya. kena buat.

No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers