Sunday, March 1, 2009

.: owh berdebar pengalaman :.

Semalam saya attend wedding cousin saya..kecik2 dulu, saya selalu bermimpi nak kawin dengan dia..memandangkan masa kecik, asyik berkawan dgn sepupu sahaja, maka jejaka idaman sudah semesti sepupu sendiri..mari gelak beramai..pengalaman bermain kawin-kawin sudah semestinya menerjah ingatan *owh faizunku..dah jadi laki org pun ko ya..*


Tapi semalam, saya duduk betul2 depan MC of the day dlm dewan tu..hahaha saya gelak sorang diri dalam hati, sebab saya teringat waktu jd MC time bestfren saya kawin *PN TG AIZA*..sangat mcm ntah apa2 compared to that MC cousin saya la..




Tengok tu..muka cuak org takut *tp relakan juga sbb kawan rapat suruh kan..*..at least i've contribute something on her big day :'D ..owhh tapi saya rasa macam saya bersyarah depan students saya sahaja..Tetamu, sila jangan bosan!


But i did it very well..*menangis dalam hati*. At the end of her big day, Aiza cakap u did very well Mama..good job! *saya kembang dalam hati*, tapi saya cakap kat dia, mana ada biasa je laa...*humble konon*.



Aiza check script, saya tahu dia takut saya menjahanamkam majlis dia juga..hehehehe..Ini adalah pengalaman sekali seumur hidup, kalau orang lain suruh, saya pikir dua tiga kali la..


Itu pula pengapit Aiza *bestfren dia zaman universiti*..Owh..baru paham, Aiza merekrut teman2 rapat untuk big day dia la..*baru realize*, Aiza, sila bayar upah MC ok! ;D

No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers