Wednesday, September 5, 2012

Food

Hari ni saya nak berceloteh pasal pendapat orang. Boring ok asyik menghadap bahan ilmiah. Kita bercakap pasal benda yang meringankan otak

Kamu semua kan suka tak kalau orang post gambar gambar makanan yang dia masak sendiri? Post it at FB and holla the world!

Macam begini


Begitu


Yummehhh


Pics googled

Bagi saya sangat tak kisah dan saya suka tengok. Sebab kadang boleh bagi idea nak masak apa balik nanti. Ikutkan Azuar lauk sardin setiap hari dia sanggup hadap. Senangkan fav laki i hehehehe..

Tapi banyak orang dia tersalah tafsir, dia cakap eh dia tu show off. Niat show off tu belakang cerita lah. Tapi saya suka aja. Ada orang memang suka ambil gambar food. Food ni macam art kan. Ada seni dia. Eh probably ada lah rasa nak tunjuk skill sikit since lepas kahwin dah pandai masak itu ini, berbanding time belum kahwin lagi. Mesti lah rasa ada pencapaian yang amat dibanggakan.

Ada sorang bagi reason memang buat saya berfikir-fikir.
Dia cakap post pics juadah yang hebat hebat ini kadang kadang bersimpang dengan adat kita. Macam cuba jiran kita amonng one of in FB friendlist. Mesti terasa. Wah jiran sebelah masak hebat, sampai tak hulur kat orang sebelah ni.

Macamana tuh?

Tapi saya malus lah nak hantar makanan hebat hebat kat jiran, setakat puding tu boleh lah. Sungguh tak mencapai piawaian.

No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers