Tuesday, September 20, 2011

Adam Hafiy 15 months

Hai semua. Nama saya Adam. Lately Mummy selalu busy pasal study dia. Kan dah tak ada story pasal saya. Semua orang, saya dah 15 bulan. Macam baru semalam saya keluar dari perut Mummy dan saya ingat lagi Mummy jerit dekat nurse, "Kenapa baby tak nangis?". Mummy saya memang macam tu, cepat gelabah. Srot srot srot segala tiub sedut lendir dalam segala rongga badan saya. Selepas itu, saya pun menangis menjerit jerit bingit. Ok Mummy boleh bertenang.


Terlari cerita plak kan.



Ini saya kalau nak po po... Mesti cangkung automatic dimana sahaja, di tengah laluan? No hal.


Mummy memang suka potong fringe saya straight. Dia cakap saya handsome kalau macam tuh tapi papa serious tak suka.


Sekarang saya dah pandai counting 1 to 6. Mummy cakap kena pandai count 1 to 10 before hits 2years old. Memang mummy suka paksa saya membaca ABC and counting setiap hari T___T. Naik tangga counting, turun tangga counting, nak jump counting. Semualah. Lama-lama saya termenyanyi 1 2 3. Saya dah kenal cat, car, ball, dog, bird and lain-lain.


Mummy memang terharu kalau Mummy balik office, saya cakap "Mummy, I u you". Itu pun Mummy yang paksa saya cakap setiap hari sammmmpai terbiasa.


Ok semua, kita jumpa next time.

No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers