Wednesday, March 25, 2009

naluri lelaki itu

Hari ini saya berkemas, mengemas buku-buku lama..hari ini juga saya meninggalkan sang suami di KL...saya terjumpa satu kotak, saya buka, penuh dengan surat dan kad-kad cinta dari sang suami sejak 5 tahun yang lepas..saya baca satu persatu, baru saya perasan, dari surat dan kad pertama yang diberi, sang suami dari awal menyatakan nak kawin dengan saya *ayat skema tapi tak jadi* Nak kahwin dengan sayang... akan berusaha and everything... Rasanya ada different dengan kad cinta bf lama dulu, yang sekadar I LOVE U sahaja.

Bila minggu lepas kami diijabkabulkan, Azuar menangis.. i said to him. "Azuar, jgn menangis, ramai orang tengok tu". Setelah sekian lama dia mengharap, baru pintu hati saya terbuka ;')


No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers