Tuesday, March 3, 2009

JAWI untuk PAI Tingkatan 3

Hahahahai..rasanya sangat seronok bila MR.FIANCEE yang sangat hebat IQ ITnya berkata, mcmana syg buat JAWI tu..alahai kembang makcik semangkuk, oppsss.. Rasanya saya tulis JAWI secara formal hanya setakat tingkatan 3, itu pun sebab subject Pendidikan agama Islam (PAI) dan Ustaz Wan Mazli garang..Dia ketuk dgn pembaris kat tangan kalau jawab subject dia dalam rumi...Saya sangat takut dia hoke!


Sebenarnya saya hanya klik website ini, http://www.ejawi.net/converter.php , tulis dalam rumi, dan convert to Jawi..senang saja..kalau suruh saya tulis secara manual, mahunya ambil masa setengah hari.. *kurang pandai*

Yang Benar,
Saya Hebat Tulis JAWI
ساي يڠ هيبت توليس جاوي، سيلا بلاجر دڠن ساي

No comments:

OUR BUNDLE OF JOY

Lilypie First Birthday tickers